Personligt

måndag 22 april 2013

Bättre sent än aldrig! Försök till nystart!

Hej på er go vänner
nu ska jag för er berätta
vad jag gjort sen senast, vilket var mycket länge sedan!
Har ju hunnit flytta, plugga, skapa, vara sjuk, varit på pysselträffar, skaffat nya vänner, fått Dt-uppdrag och passat på att vila jättemycket! Ja det sista har ju inte direkt varit självvalt - mer ett sätt för kroppen och hjärnan att sätta ned foten och säga: -NU RÄCKER DET!
Men nu är våren i antågande och precis som dom första vårblommorna försöker jag mig nu på att sakta och försiktigt titta fram och le lite mot solen - vi får se vad det leder till....

DAGENS STÖRSTA NYHET ÄR NOG ATT MIN "LILLA" FELICIA HAR TAGIT KÖRKORT IDAG!!!!
Jag är väldigt stolt och ska därför försöka mig på att skapa ett grattiskort till henne ikväll...får se om det kommer upp på bloggen imorgon!
Det gör ont när knoppar brister.....

1 kommentar:

  1. Heja Åsa!
    Ja, du har hunnit med mycket och kroppen måste få hinna med.
    Du ska ta hand om dig för det finns bara en Du!!!
    Spännande och se om du fått ngt kort gjort och ett stort grattis till Felicia!
    Kram Lollo

    SvaraRadera